HTML

Címkék

Utolsó kommentek

Friss topikok

Ember vagyok. Liberális vagyok. Ateista vagyok. Nem vagyok, nem voltam semmilyen párt tagja sem. Nem vagyok semmilyen szervezet tagja. Voltam kisdobos és úttörő is. Nehari, de ezért nem kérek bocsánatot.

Önző, éppen ezért unalmas blogbejegyzéseket fogok írni. Önző azért, mert csak és kizárólag a saját szubjektív értékrendem alapján fogok kérdezni, ítélkezni. Aki akarja, egyetért azzal, amit leírok, aki akarja nem ért egyet. Szívesen vitatkozok, de vannak szempontjaim, hogy kivel igen, kivel nem. A személyeskedő hozzászólásokat nem fogom figyelembe venni.

A cél nem provokáció, de minden vélemény provokálja azokat, akiknek különbözik a véleménye.

A cél nem meggyőzés, "csak" elgondolkoztatás. Nem baj, ha más a véleményed.

Nem vagyok okos, nincs nálam az igazság szent Grálja. Ahány ember, annyi igazság.

Viszont. Vannak alapszabályok. (Számomra alapigazságok is egyben). Ezek az alapszabályok behatárolják azokat a dolgokat, amiket semmilyen körülmények között nem fogadhatunk el igazságnak senkitől. Nehéz téma, egyelőre egy "példakérdéssorral" mutatnék rá az egyik ilyenre.

Gondolhatja valaki azt, hogy a vezetékes váltóáram veszélytelen? Mondjuk ez a vallásának az egyik tétele... Terjesztheti ezt a hitét, (mint vélemény)? Birizgálhatja (gyakran másokat is veszélyeztetve) az árammal kapcsolatos dolgokat? Sokan azt gondolják, hogy a liberalizmusnak ezekre a kérdésekre igennel kell válaszolni. Sajnos gyakran olyanok is, akik liberálisnak gondolják magukat. Vannak dolgok, amik nem elfogadhatók igazságnak, senkitől, soha.

Leegyszerűsítve az egyik alapszabály az, hogy elfogadhatatlan igazságnak olyan eszme, hit, ami bizonyíthatóan más emberek életét veszélyezteti közvetve vagy közvetlenül.

Nem vagyok vicces és nincs írói vénám sem. Sőt gyakran van, hogy vétek a helyesírás szabályai ellen. Mentségemre, nekem nincsenek tanácsadóim.

Boldogság! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grrr.blog.hu/api/trackback/id/tr723354177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása